Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ……. ΧΘΕΣ ……….ΣΗΜΕΡΑ …..ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ                            

 

Τον τελευταίο καιρό, μας  έχουν  κατακλύσει  οι αναλύσεις δημοσιογραφίσκων, πολιτικών, ακαδημαϊκών  ακόμα και εκκλησιαστικών παραγόντων, που προσπαθούν να  εξηγήσουν  στους συμπολίτες μας, αλλά και να κατανοήσουν οι ίδιοι ποιοι είμαστε και τι πιστεύουμε...... Μέσα από επιπόλαιες  ,φαιδρές , ανόητες  και υπεραπλουστευμένες εξηγήσεις παρουσιάζουν όχι μόνο το κοινωνικό πολιτικό,  αλλά και το ψυχολογικό πρόσωπο του ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ. Με το παρόν κείμενο θα επιθυμούσα να συμβάλλω στην προσπάθεια τους  και να απλουστεύσω στο μέτρο του δυνατού  τα έργο τους  απαντώντας στο πρωταρχικό τους ερώτημα .

Είμαι  Χρυσαυγίτης,   σημαίνει   ότι είμαι ποιητής , φιλόσοφος  και πολεμιστής.  Είμαι ένας   από τους Μυρμιδόνες , του ημίθεου Αχιλλέα . Μαζί του λούστηκα στα νερά της Στυγός,   μύρισα το νωπό αίμα των Τρώων,  έξω από τα απόρθητα τοίχοι της Τροίας. Είμαι στρατιώτης της Σπάρτης  ,φρουρά του μεγάλου  βασιλέα  Λεωνίδα.  Μαζί του, ήπια από το νέκταρ των θεών ,  μοιράστηκα το μέλανα  ζωμό  και αφήσαμε στην αιωνιότητα… εκεί στις Θερμοπύλες,  παρακαταθήκη στους αδελφούς μας την πίστη μας στο αίμα και την τιμή.

 Είμαι Αθηναίος κυβερνήτης  μιας τριήρης που ακούραστα βυθίζω τα πλοία των βαρβάρων στη Σαλαμίνα στο Αρτεμίσιο….

Είμαι ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ  .Είμαι ραψωδός , είμαι αοιδός,   που γεννήθηκα για να τραγουδώ τους μύθους και τους θρύλους των ηρώων.  Είμαι ο  πρώτος μαθητής του Πλάτωνα,  στην ξακουστή  ακαδημία του και ο τελευταίος πιστός μαθητής της Υπατίας που δεν δίστασα  να καώ μαζί της στη φωτιά της πίστης.   Είμαι μουσικός ακόλουθος, της φάλαγγας  ,προπομπός τον μαχών .Με τον αυλό μου ψάλλω παιάνες   και τις κλαγγές των όπλων τις μετουσιώνω σε ποίηση σε μουσική.  Είμαι γλύπτης  που μέσα στην άψυχη πέτρα  μπορώ να δω την αρμονία την τελειότητα την θεοποίηση του ανθρώπου .

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ. Είμαι φρουρά του Μεγάλου Αλεξάνδρου,  που μαζί του περπάτησα από την Πέλλα μέχρι τον Ινδικό ποταμό,  εξανθρωπίζοντας τους βαρβάρους .Είμαι οπλίτης του Πύρου, που μαζί εκμηδενίσαμε  τις ρωμαϊκές  λεγεώνες.  Είμαι   ιππότης του βασιλείου του Βουλγαροκτόνου , του Ρωμανού του Διογένη,   ακρίτας  στα πέρατα της  χιλιόχρονης αυτοκρατορίας,  ταγμένος να φυλάω με τη ζωή μου τους πολίτες από τα στίφη των βαρβάρων .

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Είμαι  ο  τελευταίος της φρουράς του μαρμαρωμένου βασιλιά που αιώνες περιμένω, στην κερκόπορτα  το σάλεμα του,  για να ξαναγενεί  η πόλη  του Κωνσταντίνου και πάλι. Είμαι μαθητής του Πλήθωνα, του γεμιστού συνεχιστής του μεγάλου ονείρου. Είμαι ο Έλληνας   που ποτέ δεν σκλαβώθηκε . Κάστρο  μου ήταν τα απάτητα βουνά ,η Μάνη ,το Σούλι…

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Είμαι ο σύντροφος του Κολοκοτρώνη,  που έκοψε το λαρύγγι του Νενέκου  .Μαζί με το γέρο του μωρία  φώναξα  φωτιά  και τσεκούρι στους  προσκυνημένους  και η  φωνή μου γίνηκε  φωτιά,  που έφερε τη  λευτεριά.

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Είμαι καβαλάρης του Νταλιάνη  και  κάθε αυγή ακούγεται  ο καλπασμός  του αλόγου μου,   εναντίον των απίστων. Είμαι ο νέος που μέθυσε, με τους στίχους του Παλαμά,  του Σολωμού,  που σάρκασα  την κοινωνία με τους  στίχους   του Σουρή. Αμετανόητος   ακόλουθος  του Γιαννόπουλου  και του Δραγούμη . Είμαι ο γραικός,  που αναφέρεται ο Καζαντζάκης.

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Είμαι  μακεδονομάχος στους βάλτους της Φλώρινας  ,κύπριος μαχητής που απελευθερώνει τα Γιαννιτσά  στους α βαλκανικούς πολέμους. Είμαι το χωριατόπουλο  που έφυγε από τα αοράνια  όρη με πίστη στο θεό και στην πατρίδα και μέσα σε μια δεκαετία,  έφθασε πολεμώντας  μέχρι τον Σαγγάριο  ποταμό.  Είμαι φαλαγγίτης της ΕΟΝ,   που απελευθέρωσα για δεύτερη φορά μέσα σε τριάντα χρόνια,  το Αργυρόκαστρο,  τη Κορυτσά ……

Είμαι  ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ Είμαι χωροφύλακας στου Μακρυγιάννη,   που παλεύω για να μείνει η Ελλάδα,  ελεύθερη να μην πέσει στα νύχια των ανθρωπόμορφων τεράτων  της  σοβιετίας. Είμαι κύπριος μαθητής που άφησα τα θρανία ,μαζί με το Γρίβα πάλεψα για ένωση και αποτίναξη του αγγλικού ζυγού. Για λευτεριά.  Είμαι  καταδρομέας, που μάχομαι  στο αεροδρόμιο, της Λευκωσίας, εναντίον των ορδών των τουρκομογγόλων.

Αλλά κυρίως είμαι ο  ‘’ανύπαρκτος πολίτης ‘’ της  μεταπολίτευσης,  επειδή είμαι όλα τα παραπάνω  . Αρνήθηκαν την ύπαρξη μου  και θεώρησαν ότι δεν υπάρχω. Τα όνειρα μου είναι οι εφιάλτες τους. Το μέλλον μου είναι ευοίωνο και το δικό τους δυσοίωνο .Είμαι το αύριο και είναι το χθες . Είμαι εδώ .Ήρθα και η γη τρέμει. Ήρθα για να απαιτήσω το δίκαιο  μου και να  τιμήσω το  αίμα  των  συντρόφων μου. Είμαι  ποιητής ,φιλόσοφος,  πολεμιστής .

    Είμαι   ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ . ΕΙΜΑΙ  Ο  ΕΛΛΗΝΑΣ   ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ.!!!

 

                                                                                                       ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ